اصفهان نصف جهان

  • ۰
  • ۰

آهنگ تو مرا دیوانه کردی هوروش باند

Download New Music Hoorosh Band – To Mara Divane Kardi

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام تو مرا دیوانه کردی با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ تو مرا دیوانه کردی

دانلود آهنگ جدید هوروش باند تو مرا دیوانه کردی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ هوروش باند تو مرا دیوانه کردی

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند تو مرا دیوانه کردی با لینک مستقیم

ماهی برکه برقص کام دنیام شده تلخ بیخیال هرچی غصه اس دل به دریا بزن

اون همه خاطره رو میبرم غرق کنم به چه درد میخوره دریا با کی خلوت کنم

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی


  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • محمد زز

نظرات (۱)

  • من دلم پاکه ...
  • عااالی بود ...😎👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی